جباری: مجیدی کاپیتان اول است و من دومین نفر هستم.

هافبک استقلال : مجیدی کاپیتان اول استقلال است و من دومی

مجتبی جباری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر سایپا عنوان کرد: تیم سایپا بسیار خوب بود همیشه می‌دانستیم که بازی برابر سایپا دشوار خواهد بود زیرا این تیم بازیکنان و مربی خوبی دارد. تمام تلاش خود را کردیم و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

وی در مورد بحث کاپیتانی استقلال خاطرنشان کرد: این موضوع تمام شده است، فرهاد مجیدی کاپیتان اول استقلال است و من هم کاپیتان دوم، مسئله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

بازیکن استقلال در مورد رابطه سرد بازیکنان به علت مسئله کاپیتانی خاطرنشان کرد: اینطور نیست که مطرح می‌شود تمام مسائل تمام شده است فکر کنم لازم نیست دیگر در این مورد صحبت کنیم. همه بازیکنان با یکدیگر هماهنگ هستند و تنها هدفشان قهرمانی استقلال است.

جباری در مورد رابطه سرد نکونام و رحمتی یادآور شد: همه بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای هستند و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. نکونام کاپیتان تیم ملی است و رحمتی هم دروازه‌بان تیم ملی .

وی افزود: همیشه بازیکن با سابقه کاپیتانی را می‌گرفت، هم‌اکنون من این بازوبند را گرفته‌ام. نیم‌فصل اول من نبودم و مهدی رحمتی این بازوبند را می‌بست.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا امیرحسین صادقی از لحاظ سابقه بیشتر از جباری نیست، گفت: نمی‌دانم، فکر نمی‌کنم سابقه مجیدی هم از صادقی بیشتر باشد. اما به علت پیشکسوتی این بازوبند به او داده شده است.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل تیم تصمیم گرفت کاپیتانی را به مهدی رحمتی بدهد و هم‌اکنون هم به این شکل تصمیم‌گیری شده است. برای بازیکنان بستن بازوبند کاپیتانی مهم نیست، مهم موفقیت تیم است.

جباری در مورد اینکه توانسته در ترکیب ثابت استقلال قرار بگیرد، گفت: خدا را شکر با کمک مربیان آرام آرام به بازی‌ها برگشتم و امیدوارم در آینده نیز بتوانم شرایط بهتری پیدا کنم.

هافبک استقلال در مورد حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: باید امکانات بهتری در اختیار تماشاگران بگذاریم شاید محیط و فضای ورزشگاه به گونه‌ای نیست که تماشاگران در این مکان حاضر شوند شاید اصلاً نیازی نباشد که ورزشگاه 100هزار نفری داشته باشیم. شاید با ورزشگاه 30 تا 40هزار نفری هم بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم و همیشه پر باشد، مانند باشگاه‌های منچستر و... تماشاگران ایرانی از فوتبال حمایت می‌کنند اما باید زیرساخت‌ها را برای حضور آنها آماده کنیم.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: جباری , :صادقی , کاپیتان , امیر , آقای فتح الله زاده , فرهاد , مجیدی , فرهاد مجیدی , استقلال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.